Saturday, March 20, 2010

mak tiri

Semua ini terjadi beberapa bulan lepas
dan selama ini saya menyangka ianya mustahil boleh berlaku ke atas
diri saya. Namun, seolah telah ditakdirkan - pengalaman ini telah
mengubah sikap dan cara hidup saya. Untuk pertama kali, saya
merasakan diri saya telah melangkah ke alam dewasa yang penuh
misteri dan kejutan ini. Banyak perkara yang selama ini tidak
terlintas dalam fikiran saya telah berlaku. Baiklah, begini
kisahnya: Nama saya Roslan dan baru menyambut hari lahir ke 19
tahun. Tubuh saya sederhana saja, tapi mempunyai saiz zakar yang
agak besar - 8 inci dan kuat kerana saya amalkan kaedah mengurut
zakar saya dengan minyak urut zakar yang saya beli dari laman web.
Minyak ini yang dikatakan sangat mujarab untuk membesarkan dan
menguatkan zakar ....dan ditambah dengan hormon jantan tengah naik
serta zakar yang sihat, saya selalu giankan pantat perempuan.
Maklumlah, tinggal di bandaraya KL ni...sana-sini perempuan seksi!
Saya tidak kira sama ada bohsia atau yang matang, dengan yang cantik
atau sederhana, tapi saya lebih sukakan wanita yang mempunyai
payudara besar dan punggung yang bulat yang memberi petanda bahawa
mereka sehat dan gemarkan seks rakus. Lagipun, semua perempuan
mahukan seks ~ hanya ada yang malu untuk menyatakannya. Saya tinggal
di sebuah apartment dengan ibu tiri saya. Namanya Nur Hayati, tetapi
saya memanggilnya Makcik sahaja, dan saya rasa lebih selesa dengan
panggilan itu walaupun dia kelihatan jauh lebih muda dari usianya.
Tubuhnya lampai, punggungnya montok dan memakai coli size 38.
Umurnya baru tiga-puluh-enam-tahun, bapa saya meninggalkan kami enam
tahun lalu - kononnya mencari pekerjaan di Singapura, dan sejak itu
kami tidak menerima apa berita darinya - entahkan hidup entahkan
tidak. Sebabkan terlampau sayangkan ayah saya Makcik terus hidup
membujang dan tidak pernah merasakan dirinya telah bercerai. Makcik
agak pendiam dan saya tidak memikirkan dia seorang wanita yang
menarik dari segi seks. Pada pandangan saya dia suri rumah yang baik
dan seorang pemalu. Bila keluar rumah Makcik sentiasa memakai tudung
moden. Saya pasti bahawa tidak satu pun angan-angan seks memasuki
fikirannya, meskipun kerap juga saya lihat dia berjalan di dalam
rumah tanpa memakai coli atau seluar dalam. Saya dapat lihat
payudaranya terbuai-buai ke kiri kanan dan putingnya terpacak di
sebalik blaus atau T-Shirt. Punggung montoknya akan terhayun
disebalik kain batik apabila dia berjalan tanpa memakai seluar
dalam. Kadang-kadang Makcik tidak pernah teragak-agak menyuruh saya
menolong dengan kancing-coli yang degil. Kami hidup dalam suasana
mesra tapi agak diam dengan hal masing-masing. Lagipun sebagai
seorang lelaki apalah sangat yang saya dapt berkongsi cerita
dengannya...dan Makcikpun lebih banyak menghabis masanya dengan
jiran-jiran wanita. Namun pada harijadi saya yang ke 19 tahun
semuanya berubah...hari yang bersejarah itu telah menukar pandangan
saya mengenainya. Hari itu semasa dia keluar membeli belah, saya
membaca diarinya. Ketika itu saya sedang berbaring di atas katilnya
dan tanpa sengaja terjumpa diarinya terbuka, dan tak sengaja saya
terbuka satu mukasurat! Ini adalah apa yang tertulis dalam buku
catatan harian itu: " saya berdiri di dalam bas yang penuh sesak,
saya merasa zakarnya yang keras mengelongsor jauh ke dalam rekahan
punggung saya, dan saya hampir-hampir klimaks!" Dan: " Melihat
lelaki yang sama di panggung wayang, kami mengambil bangku
bersebelahan dan jauh dari penonton lain... saya menghisap zakarnya
sampai puas." Wow makcik-ku! Saya memikirkan, siapa sangka!!!
Kemudian terdapat satu lagi catatan: " Jika Roslan tahu yang saya
intai sewaktu dia mandi, dia mungkin membenci saya. Zakarnya jauh
lebih besar daripada ayahnya! Adakah dia pun kuat seks macam
ayahnya?" Dan makcik menyambung lagi: " perbuatan sumbang muhrim
atau tidak, saya akan pasti menggoda Roslan suatu hari nanti !"
Entah berapa lama Makcik berdiri memerhatikan saya yang tidak
perasan kehadirannya. Dia melangkah masuk dan mukanya agak merah
sewaktu mengambil buku catatan tersebut dari tangan saya. Makcik
dengan selamba menutup buku itu dan meletakkanya di atas almari
solek dan menanggalkan tudung dan blausnya sambil berkata. " Panas
betul kat luar tu..." Dalam keadaan tubuhnya yang hanya bercoli
tipis, dia berkata, " Lan, nanti makcik panggil kamu untuk makan
malam ya ." Sewaktu makcik berjalan keluar, saya lihat punggung
makcik bergoncang kerana tidak memakai seluar dalam. Zakar saya pun
terus keras gila. Apatah lagi bayangan Makcik menghisap konek
seorang lelaki bermain liar dalam fikiran saya. Makan malam itu
lebih tenang dari biasa; kami bercakap tentang membeli belah dan
kenaikan pangkat saya di tempat kerja...dan bergurau tentang jiran
baru kami, Karen - gadis Cina yang kelam-kabut itu. Makcik langsung
tidak menyebut tentang buku catatannya. Perbuatan sumbang muhrim
atau tidak, zakar yang gian tak dapat membezakannya - kerana semakin
lama kami bersembang, mata kami tidak dapat mengelak dari mengimbas
kembali kejadian petang tadi. Selepas makan malam, saya pergi ke
dapur, seperti biasa menolong Makcik mengemas apa yang patut. Makcik
ketika itu berada di sink. Dia agak gugup bila saya meletakkan satu
tangan saya di atas pinggangnya. Tapak tangan saya yang satu lagi
meraba punggung Makcik yang disaluti kain batik sutera yang agak
tipis. Saya dapat rasakan yang Makcik tidak mengenakan panties
kerana tidak terdapat garisan seluar dalam bila saya
meraba. "Siapakah lelaki di panggung wayang itu, Makcik ?" Saya
bertanya dengan lembut dan yakin, sambil tangan saya meraba buah
dadanya pula. Suaranya menggeletar tapi cepat menjawab.." Makcik pun
tak tahu. Dia selalu di situ setiap Selasa tengahari. Makcik bertemu
dengannya sana tiga kali ." Makcik sempat mencapai tangannya ke
belakang dan mengenggam zakar saya yang keras, sambil berbisik antar
dengar dan tidak "Aku mahukan kau Lan" Saya pun berhenti meramas
buah dada yang gebu itu, sambil melondehkan kain batik Makcik, saya
membongkokkan badan sehingga muka saya menyentuh punggung montoknya.
Wow...saya tidak menyangka punggung Makcik begitu bulat dan
cantik..dan di celah kangkang Makcik tidak banyak bulu pantat,
mungkin Makcik baru mencukurnya....saya hampir-hampir terpancut air
mani melihatkan senario yang hebat ini. Di sebalik peribadinya yang
sederhana, saya sedikitpun tak menyangka yang Makcik mempunyai tubuh
yang sangat mengiurkan. Saya mencium pahanya dan sekitar ponggongnya
yang putih gebu itu. Makcik menoleh setiap kali saya mengigit halus
kedua-dua belah ponggongnya yang semakin hangat...renungan matanya
yang layu seolah merestui perbuatan saya 100% dan mahukan saya
melakukan sesuatu yang lebih ganas....Saya merangkul pinggangnya dan
menjilat jauh ke dalam rekahan punggungnya yang tertonjol di muka
saya. Dia membongkok, meletakkan lengannya di atas kaunter dan
melekapkan pipinya di situ - seperti orang mengantuk disorongkan
bantal. Makcik telah menyerah pada nafsu betinanya, dan saya bakal
memacu kejantanan saya ke dalam lubuk birah itu. Saya pun mula
menguak pelepah punggung Makcik dan dapat melihat lubang faraj
Makcik yang basah dan tercungap-cungap kemerahan. Lubang sejuta
nikmat itu sudah ternganga menantikan lidah saya yang semakin
menghampirinya! Saya menjilat rekahan punggung dari lubang duburnya
sampailah ke bibir faraj Makcik seperti ***** lapar menjilat tulang
dan Makcik memberi respon yang rakus dengan menolak bontotnya ke
muka saya, sambil menggeliang-geliut. Batang hidung saya yang
mancung itu terus-terusan di asak oleh punggung gebu Makcik. Untuk
membalas asakan Makcik, lidah saya merayap antara lubang dubur dan
cipapnya - saya menjilat kelentit Makcik dan menyapu lidah saya pada
bibir farajnya sampai ke pinggir lubang duburnya. Makcik terjengket-
jengket di atas ujung jari kakinya menerima asakan saya yang bertubi-
tubi, pinggangnya menonggeng ke atas dan dengan kaki yang terbuka
Makcik meletakkan tapak tangannya pada kedua belah punggung dan
menariknya keluar untuk memberi saya laluan yang lebih mudah...dan
suatu pemandangan yang hebat - saya dapat lihat dengan jelas lubang
dubur Makcik yang ketat dan keperangan turut terkemut-kemut. Mungkin
Makcik sengaja mengembang-nguncup lubang duburnya untuk menarik
perhatian saya!!! Saya terus meratah bibir faraj Makcik. Sesekali
saya julurkan lidah dan menyentuh biji kelentitnya yang keras dan
agak besar, hampir separuh jari kecil saya. Makcik merengek
kesedapan setiap kali lidah saya menjilat biji kelentitnya. Dalam
posisi begitu, hidung saya tidak dapat mengelak dari menyentuh
lubang dubur Makcik. Baragkali inilah yang Makcik inginkan ~ kedua-
dua lubangnya mendapat sentuhan dari saya. Hidung, mulut dan dagu
saya berjanggut sejemput itu habis basah dengan cream yang mengalir
dari lubang cipap Makcik. Makin lama, air mazi Makcik semakin
meleleh dan jatuh di atas lidah saya; ianya tidak berbau tapi terasa
sedikit masin, macam masin mentega pun ada. Tak dapat saya ceritakan
betapa hebatnya respon pantat Makcik 36 tahun ini. Dengan goyangan
pinggul dan hayunan ke depan dan ke belakang macam penari Dangdut
tengah naik syeh, Makcik seolah-olah mahu menghisap lidah saya
dengan bibir pantatnya!!! dan semakin lama, semakin rakus menggelek
bontotnya. Untuk tidak menghampakan kemahuan Makcik, saya masukkan
lidah saya ke lubang farajnya se dalam-dalam yang mungkin. Hampir
seluruh lidah saya meneroka lubang yang basah kuyup itu - saya
ngangakan mulut saya dan menempatkan bibir saya dicelah bibir faraj
Makcik...seolah-olah kami berkucupan, tapi seorang mengguna bibir
yang lain... "Hmmmhh ooooh..." Makcik meraung kecil dan mungkin dia
klimaks bila seluruh lidah saya menjolok ke dalam lubang faraj
kerana sejurus itu Makcik meminta saya memantatnya dengan batang
zakar saya yang sudah 200% keras!!! Dengan suara terketar-ketar
menahan birah " Lan, Makcik nak rasa zakar kau sekarang..tolong
Lan..Makcik dah tak tahan ni...cepat sikit Lan..please hurry up"
Makcik dah mula speaking English menandakan nafsunya sudah meluap-
luap.... [ kekadang saya terdengar juga Makcik cakap manja-manja dan
berbisik dalam bahasa English bila bergayut kat telefon - entah
jantan mana..saya pun tak pernah terfikir sehinggalah hari ini... ]
Seperti menerima arahan ketua, saya pun tidak membantah dan terus
berdiri dengan perlahan, sambil zakar saya menyapu bahagian dalam
kaki dan paha Makcik. Dia mencapai tangannya ke belakang dan menarik
rambut saya dengan agak kasar supaya cepat berdiri !!! Apabila
batang zakar 8 inci saya singgah di celah kangkangnya Makcik cepat-
cepat mengepitnya dengan menyilang kakinya! Ketika itu saya rasa
seolah zakar saya sudah melekat dan jadi sebahagian tubuh Makcik.
Nasib baik ketinggian Makcik yang hanya dua inci lebih rendah dari
saya ... kalau tidak, teruk juga saya kena membongkok macam ahli
gusti. Dengan kakinya yang bersilang dan mengepit kuat batang saya,
Makcik menghenjut ke depan belakang dan saya turut terhoyong hayang
dikerjakan nafsu buas Makcik yang macam perempuan kerasukan
lagaknya. Saya dapat rasakan jari-jemari Makcik meramas-ramas kepala
butuh saya dan mengenggamnya, sambil batang zakar saya membelah
bibir farajnya. Kami berdua sama-sama menghayunkan pinggang dengan
satu tempo dan air mazi Makcik yang mereneh berdecit-decit
mengeluarkan bunyi yang lucah setiap kali kami mengenjut. Oleh
kerana Makcik menonggeng dengan kakinya terjengket, kemaluan kami
adalah pada paras yang sama dan memudahkan saya menyorong batang
saya ke depan dan belakang. Tapi Makcik masih tidak mahu melepaskan
grip pada batang saya....saya dapat merasakan bibir faraj Makcik
seolah menjilat-jilat bahagian tengah batang saya. Mungkin Makcik
sengaja mengepit kuat, supaya saya tidak pancut lebih dahulu......
Tapi lutut saya sudah semakin longgar kerana lama dalam posisi
itu...dan hayunan saya sudah mula goyah. Makcik menyedarinya, lalu
dia melepaskan batang saya yang seperti spring keluar dari cengkaman
pantat Makcik. Kini zakar saya berlabuh di celah punggung Makcik dan
berlomoran air mazi Makcik. " Okay Lan...now you can FUCK my
pussy...." sambil kata gitu, Makcik melangkau kaki kanannya ke atas
dan merehatkan lututnya atas sink. Zakar saya hampir memuntahkan
pelurunya melihat aksi lucah Makcik saya yang mencelapak sink
meminta dijimak oleh anak tirinya....Lubang pantat Makcik terbuka
luas , tanpa segan silu menunggu saya untuk memantatnya seperti
***** betina yang gian batang. Apalagi...saya pun terus menujah
batang saya ke arah lubang itu...namun mungkin kerana posisi kami
yang janggal, kepala zakar saya menyentuh lubang faraj dan dubur
Makcik bergilir-gilir. Saya mengasah batang saya di kedua-dua lubang
tersebut dengan hanya suara Makcik merengek-rengek ooohhh dan
mmmhhhh menahan sedap yang teramat. Saya lihat bulu tangan Makcik
meremang dan bintik halus pada bahu, lengan dan bontot Makcik. Saya
menyangka Makcik akan klimaks..jadi saya pun terus mengasak ke
lubang gol sampai rapat dua biji bola saya pada pantat Makcik...tapi
Makcik menolak badan saya ke belakang...sambil tercungap-cungap
berkata "..Lan belum lagi...buat macam tadi tu..." Saya pun menarik
keluar zakar saya yang basah kuyup dan mengeselnya pada celah
punggung Makcik seperti mengesel biola. Bunyi-bunyi lucah yang
keluar dari celah kangkang Makcik kedengaran lebih merdu dari
gesekan biola Vanessa May...Entah macam mana sewaktu saya mahu
merapatkan kepala butuh saya dengan kelentit Makcik, ia tergelincir
dan menyentuh tepat pada lubang dubur Makcik...kebetulan Makcik
sedang mengenjut punggungnya ke belakang...dan entah macam mana saya
pula menujah ke depan - tanpa dapat kami elakkan kepala butuh saya
terjelus ke dalam lubang dubur Makcik....kami sama-sama terdiam
seketika. Kejadian yang tidak diduga akan berlaku ini membuat kami
cuba memikirkan tindakan seterusnya. Saya mula sedar yang Makcik
menguncup lubang duburnya dengan agak kuat seolah sengaja mahu
merasakan kapala zakar saya dalam duburnya. Setiap kali saya cuba
menarik keluar Makcik mengemut kuat, dan saya rasa suatu kelazatan
yang tak pernah saya alami pada batang zakar saya. Kini Makcik mula
menyorong bontotnya ke arah saya dan 3 inci zakar saya tenggelam
dalam lubang itu. Saya merasa confuse kerana antara perasaan
bersalah dan sedap meliwat Makcik. Tapi yang herannya, Makcik
langsung tidak membantah...malah Makcik terus membiarkan batang saya
menjolok perlahan-lahan ke dalam lubang larangan itu. Kami sama-sama
memulakan tempo baru ~ kali ini dengan penuh sedar bahawa konek saya
sedang menujah lubang larangan!!! Makcik terus menggalakkan
perlakuan saya, sambil mengusap-usap buah dadanya dan menggentel
puting teteknya sendiri. Seolah-olah Makcik khayal dalam dunianya
sendiri tanpa membantah perlakuan anak tirinya yang separuh batang
zakar tertanam dalam duburnya. Tiba-tiba saya merasakan satu nikmat
yang tak dapat saya gambarkan apabila liang dubur Makcik seperti
memerah batang saya dengan kemutan yang bertubi-tubi....kedengaran
suara Makcik seolah meneran dan tertahan-tahan dan nafasnya
tercungap-cungap mhhmm...mhhmmhh " Hayati..." oops saya terlanjur
menyebut namanya " Hayati...I'm cumming...oooooooh" Makcik @ Hayati
melepaskan gripnya dan saya memuntahkan airmani panas yang cukup
banyak ke dalam lubang bontot Hayati membuat dia tersentak menerima
pancutan kuat yang membanjiri duburnya...setiap pancutan saya
disambut dengan kemutan liang duburnya. namun hanya separuh batang
zakar saya yang tenggelam di dalamnya. Pada waktu yang sama saya
meraba pantat Hayati, tapi mendapati jari-jarinya mendahului saya
dan rakus menjolok lubang faraj ketika batang saya dalam duburnya.
Hayati menghampiri klimaks dan terus menolak bontotnya ke belakang
untuk memasukkan batang zakar saya sebelum ianya lembek ... saya
merasakan otot dalam tubuh Hayati seolah-olah memerah keluar setiap
titik airmani saya yang masih bertakung di salurannya...ketika nafsu
kami memuncak, Hayati melayan saya sebegitu rakus seolah dia bukan
lagi ibu tiri dan saya bukanlah anak suaminya - kerana nafsu
birahinya yang tak terbendung, saya telah memantat wanita yang masih
menjadi isteri kepada ayah saya....

Zakar saya terus berendam dalam dubur Hayati hampir lima minit dan
selama itu saya dapat rasakan liang dubur Hayati memijat-mijat
batang saya dengan tanpa henti-henti. Kemutan yang saya rasakan
sangat berlainan dari kemutan lubang faraj. Barangkali inilah
sebabnya lelaki gay ketagih bontot!!! Bagi saya tak sama bontot
lelaki dengan perempuan...entahlah, saya pun tak berminat dengan
seks gay.

Semakin lama, kemutan Hayati semakin reda dan zakar saya yang
separuh mencucuk bontotnya pun dah tiga-suku keras sahaja. Saya
mengusap tetek Hayati dan merasakan putingnya masih tegang terpacak.
Hayati mencapai tangan saya, membawa ke mukanya lalu menghisap jari
tengah saya seolah-olah melakukan oral seks. Jilatan dan hisapan
lidahnya begitu memberahikan sehinggakan konek saya kembali keras.

Dari celah kangkangnya, Hayati meraba telur zakar saya dengan agak
kuat. Seolah-olah mahu memasukan telur saya ke dalam duburnya.
Dengan jangkauan tangannya yang sampai ke buntut saya, Hayati
menarik tubuh saya untuk merapatkan lagi batang yang kini sudah tiga-
suku di dalam duburnya. Bagaimanapun, hanya setakat itu saja yang
dapat saya masukkan - dan saya menonggang Hayati seperti kuda
jantan, kali ini lebih mudah kerana tusukan saya dibantu pelincir
yang begitu banyak. Phflopp..phlapp..phlopp phlapp bunyi lucah dari
lubang Hayati membanjiri ruang dapur yang agak kecil itu.

Ooohhh ooooh ... Hayati mengaduh setiap kali batang saya
menjoloknya. Hampir lima minit berlalu sebelum Hayati mencapai
klimaksnya yang kedua dengan suatu jeritan yang agak kuat.
Arghh...arghhh...mmmmhhh...bunyi suaranya nyaring bergema sampai ke
ruang tamu. [ Jam dinding sudah menunjukkan waktu 10:30 malam,
bermakna kami telah hampir satu jam bersenggama!!! ] Saya khuatir
jeritan Hayati dapat didengari jiran-jiran sebelah kerana suasana
malam yang agak bening. Namun, Hayati seperti tidak mempedulikan,
mungkin terlalu sedap klimaks yang dialaminya......

Setelah Hayati klimaks dengan kemutan yang kuat, saya menarik keluar
batang saya dengan satu bunyi letupan PLOPP !!! yang membuat Hayati
ketawa kecil ....malu ada, kelakar pun ada. Saya lihat lubang bontot
Hayati melopong kerana lama disumbat. Inilah pertama kali saya
memantat dubur seorang wanita ... dan sampai kini, bila setiap kali
saya teringatkan pemandangan lubang Hayati yang melopong itu selalu
membuat saya gian untuk memantat mak tiri saya itu....

Sebentar kemudian air mani saya meleleh keluar dan Hayati sudah mula
berdiri.Hayati memberikan saya satu ciuman Frech Kiss yang panas
seolah mengucapkan terima kasih kepada saya. Lidahnya mencari lidah
saya dan menyotnyot lama. Lidah kami saling bertukar masuk dan
setelah puas mencium, Hayati melepaskan saya dan membongkok untuk
mengambil kain batik di lantai. Sekali lagi saya lihat air mani saya
keluar dari duburnya dan meleleh dari paha sampai ke belakang
lututnya. Hayati menyapu airmani saya yang bercampur dengan air
maninya dengan kain tersebut. Dia memberi satu lagi ciuman pada pipi
saya sebelum beredar ke bilik air.

Langkah Hayati begitu seksi sekali dan saya tidak melepaskan peluang
memerhatikan gegaran bontotnya yang seperti agar-agar, terhayun kiri
kanan.

Saya berehat seketika di sink sambil menghisap rokok. Ternyata
memantat Hayati memerlukan tenaga yang cukup banyak, kerana saya
rasa begitu letih sekali. Melalui tingkap dapur saya dapat melihat
seorang wanita memerhatikan saya dari apartmentnya. Oleh kerana
jarak antara setiap apartmen tak sampai 10 meter saya dapat lihat
jelas wajah wanita tersebut yang tersenyum simpul. Mungkin dia
tersenyum melihat keadaan saya yang tak berbaju, walaupun dia tak
mungkin nampak tubuh saya di bahagian bawah pusat. Saya mengangkat
tangan dan memberinya senyuman sebelum dia menoleh dan masuk ke
dalam apartmentnya. Saya tak pernah lihat wanita itu sebelum ini.

2 comments: